Position:
Menadžer prodaje usluga u oblasti privremenog i stalnog zapošljavanja
Company:
Gi Group HR Solutions
Location:
Serbia, Belgrade
Industry:
Consulting
Field of work:
HR
Required sections in CV:
- Education
- Work experience
- Languages
- Attachment CV
Gi Group HR Solutions, kao lider u regionu i deo Gi Group, jedne od vodećih i najbrže rastućih konsultanskih kompanija na globalnom nivou, svojim klijentima više od dve decenije pruža najširi spektar usluga i inovativnih rešenja iz oblasti upravljanja ljudskim resursima.
Trend globalnog rasta i razvoja Gi grupacije, prati i rast poslovanja našeg regiona (Srbija, Hrvatska i Crna Gora).
U skladu sa našim ambicioznim poslovnim planovima razvoja i očuvanja liderske pozicije, kao i prepoznatljivosti Gi Group od strane naših klijenata kao istinskog HR biznis partnera, nastavljamo da jačamo i širimo naš tim u Srbiji!
U potrazi smo za proaktivnom i ciljno usmerenom osobom koja je pre svega zaljubljenik u prodaju. Ukoliko si vođen/a i inspirisan/a prodajnim rezultatima, uživaš u kontaktu sa klijentima i svaku priliku prepoznaješ kao mogućnost za uspeh, onda si baš ti prava osoba za naš tim.
Responsibilities:
- Identifikovanje, kontaktiranje i zakazivanje sastanaka sa potencijalnim klijentima, kao i predstavljanje naših usluga ustupanja zaposlenih, regrutacije i selekcije i obračuna zarada
- Razumevanje potreba klijenata i kreiranje prilagođenih rešenja u saradnji sa našim timom eksperata
- Pregovaranje, uspostavljanje i održavanje dugoročne saradnje sa novim klijentima
- Održavanje dobrog poslovnog odnosa sa novim i postojećim klijentima
- Analiza potreba klijenata, praćenje tržišta i konkurencije i planiranje, usmeravanje i osmišljavanje prodajnih aktivnosti u skladu sa poslovnim planovima
- Praćenje i analiza uspešnosti prodajnih aktivnosti i ostvarenja postavljenih prodajnih ciljeva
- Bliska saradnja sa svim sektorima i kontinuirana razmena informacija i dobrih praksi
Qualifications:
- Minimum 3 godine iskustva u prodaji na istoj ili sličnoj poziciji (poželjno u našoj branši ili sa iskustvom rada sa HR agencijama)
- Dobro poznavanje usluga ustupanja zaposlenih, regrutacije i selekcije i obračuna zarada
- Odlično poznavanje radnog zakonodavstva i Zakona o agencijskom zapošljavanju
- Odlične komunikacione i prezentacione veštine
- Jake organizacione veštine i usmerenost na ciljeve
- Napredno znanje engleskog jezika i dobre PC veštineVozačku dozvolu B kategorije
Deadline:
Expired
Please note that only short-listed candidates will be contacted.
If you have any additional questions regarding the position, please contact
Wyser Serbia.