Position:

Menadžer prodaje usluga u oblasti privremenog i stalnog zapošljavanja

Company:

Gi Group HR Solutions

Location:

Serbia, Belgrade

Industry:

Consulting

Field of work:

HR

Required sections in CV:
  • Education
  • Work experience
  • Languages
  • Attachment CV

Gi Group HR Solutions, kao lider u regionu i deo Gi Group, jedne od vodećih i najbrže rastućih konsultanskih kompanija na globalnom nivou, svojim klijentima više od dve decenije pruža najširi spektar usluga i inovativnih rešenja iz oblasti upravljanja ljudskim resursima. 

Trend globalnog rasta i razvoja Gi grupacije, prati i rast poslovanja našeg regiona (Srbija, Hrvatska i Crna Gora). 

U skladu sa našim ambicioznim poslovnim planovima razvoja i očuvanja liderske pozicije, kao i prepoznatljivosti Gi Group od strane naših klijenata kao istinskog HR biznis partnera, nastavljamo da jačamo i širimo naš tim u Srbiji!  

U potrazi smo za proaktivnom i ciljno usmerenom osobom koja je pre svega zaljubljenik u prodaju. Ukoliko si vođen/a i inspirisan/a prodajnim rezultatima, uživaš u kontaktu sa klijentima i svaku priliku prepoznaješ kao mogućnost za uspeh, onda si baš ti prava osoba za naš tim. 

Responsibilities:
  • Identifikovanje, kontaktiranje i zakazivanje sastanaka sa potencijalnim klijentima, kao i predstavljanje naših usluga ustupanja zaposlenih, regrutacije i selekcije i obračuna zarada 
  • Razumevanje potreba klijenata i kreiranje prilagođenih rešenja u saradnji sa našim timom eksperata
  • Pregovaranje, uspostavljanje i održavanje dugoročne saradnje sa novim klijentima
  • Održavanje dobrog poslovnog odnosa sa novim i postojećim klijentima
  • Analiza potreba klijenata, praćenje tržišta i konkurencije i planiranje, usmeravanje i osmišljavanje prodajnih aktivnosti u skladu sa poslovnim planovima
  • Praćenje i analiza uspešnosti prodajnih aktivnosti i ostvarenja postavljenih prodajnih ciljeva
  • Bliska saradnja sa svim sektorima i kontinuirana razmena informacija i dobrih praksi
Qualifications:

 

  • Minimum 3 godine iskustva u prodaji na istoj ili sličnoj poziciji (poželjno u našoj branši ili sa iskustvom rada sa HR agencijama)
  • Dobro poznavanje usluga ustupanja zaposlenih, regrutacije i selekcije i obračuna zarada 
  • Odlično poznavanje radnog zakonodavstva i Zakona o agencijskom zapošljavanju
  • Odlične komunikacione i prezentacione veštine
  • Jake organizacione veštine i usmerenost na ciljeve
  • Napredno znanje engleskog jezika i dobre PC veštineVozačku dozvolu B kategorije
Deadline: Expired
Please note that only short-listed candidates will be contacted.

If you have any additional questions regarding the position, please contact Wyser Serbia.